FAQ

Algemene vragen

Ik wil graag een afspraak verzetten of maken?

Wanneer je jouw afspraak wilt verzetten of een nieuwe afspraak wilt maken, verzoeken wij je dit te doen via jouw bevestigingsmail. Dit kan tot 48 uur voor de afspraak. Daarna graag telefonisch contact op nemen met ons. Dit kan via +31 614034308. Een afspraak verzetten via de mail, contactformulier of via de chat functie is helaas niet mogelijk. Dit mede gezien jouw privacy aangaande persoonsgegevens.

Wat behandelen jullie allemaal?

Je kunt bij Numa Beauty voor bijna al jouw huidproblemen terecht. Je treft bij onze behandelingen een overzicht hiervan aan. Twijfel je of wens je meer informatie? Neem dan contact met ons op! Wij helpen jou graag verder!

Welke behandeling kan ik het best kiezen?

Je kan het best kiezen voor de optie behandeling op advies. Wij kijken dan waar je huid op dat moment behoefte aan heeft.

Hoe vaak moet ik naar de schoonheidssalon?

Het ligt vaak aan het doel en jouw huidtype hoe vaak wij jou adviseer om langs te komen voor een behandeling. Bij een eerste afspraak bepalen wij jouw huid en welke behandeling je nodig hebt. Aan de hand daarvan geven wij een advies over het aantal en de frequentie van de behandelingen.

Kan ik de producten van IMAGE Skincare gebruiken tijdens mijn zwangerschap?

Onze lijnen the MAX, Iluma en Ormedic bevatten producten zonder zuren. Deze lijnen kunnen heel goed bij zwangerschap gebruikt worden. Erg belangrijk bij zwangerschap is om een product van onze Prevention+ lijn dagelijks te gebruiken om de huid te beschermen.

Zijn de producten van IMAGE Skincare op dieren getest en parabenen vrij?

Alle producten van IMAGE Skincare zijn dierproef- en parabenen vrij.

Welke producten passen het beste bij mijn huidconditie?

Omdat elk huidtype anders is, en er voor elk huidtype een ander advies nodig is, raden wij je aan om langs te komen voor advies. Wij adviseren dan passende producten.

Hoelang zijn de producten houdbaar en hoe kan ik het beste de producten bewaren?

Onze producten zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De producten kan je het beste op kamertemperatuur en op een donkere plek bewaren.

Krijg ik mijn aanbetaling terug als ik mijn afspraak annuleer?

Tot 48 uur is annuleren gratis! Stuur ons na het online annulleren van je afspraak een app en wij storten het bedrag terug. tussen 48 en 24 uur brengen wij 50% in rekening. Korter dan 24 uur of bij no-show brengen wij het gehele bedrag in rekening.

Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Via de bevestigingsmail die jij krijgt, na het maken van je afspraak, heb je een link om je afspraak te verplaatsen of annuleren.

Hebben jullie behandelingen voor zwangere vrouwen?

Uiteraard! Juist de zwangere vrouw kan wel wat extra me time gebruiken. Wij hebben verschillende geschikte behandelingen.

Kan ik een behandeling bij jullie ondergaan als ik roaccutane slik?

Helaas niet. Na de kuur ben je uiteraard weer welkom.